20 september 2011

Sist ut....


I söndags tog jag och Agnes en tur till Allum för att köpa strumpbyxor och handsprit. Det slutade med att jag kom hem med en iPhone 4. (Snacka om svältfödd på shopping!) Har en längre period varit mäkta trött på min mobiltelefon och har sen länge börjat nedräkningen till december då mitt abonnemang går ut så jag får skaffa en ny telefon. Men i söndags tänkte jag ändå kolla om det var möjligt att byta tidigare och det var det!!! 

Så nu mina vänner, kan jag blogga från mobilen. Vi snackar "Jossan - direkt från verkligheten", häng med på en spännande resa nu i höst där jag kan rapportera direkt från amningshörnan och skötbordet. Just det, spännande är bara förnamnet. :-)

Men jag skulle behöva lite tips från er vana iPhoneanvändare. Vilka appar kan man verkligen inte leva utan? (Har redan laddat ner Word Feud som alla pratar sig så varma om)

3 kommentarer:

Familjen Åhlander sa...

App från din bank. Vi har Länsförsäkringar och den funkar kanon!
Reseplaneraren om du åker kollektivt.
Blogger, fast den har du nog redan.
Adobe reader.

Resten klarar man sig utan.

Anonym sa...

Ska vi ta ett parti alfapet? Du hittar mig på Lillis1957. Ser fram emot detta!! Kram svärmor

Kris sa...

Mossan: Med tankte på Jossans facebookkommentar härom dagen lär du inte få någon motståndare där...

Välkommen till gänget! Nu kan vi alla sitta där under nästa middag med våra mobiler uppe och flasha medan mänsklig kontakt kommer sekundärt:)