20 september 2013

Fartfylld fredag

Häpp!! Dags att damma av bloggen!

Ledig dag. Barnen pigga om än lite hostiga. 

Idag har vi hunnit med följande:
Storhandling på ICA, ärende på Lindex, handlar i "Ölaffären", varit på torget och köpt färska blomster, tvättat och vikt tre maskiner tvätt, röjt på Lovisas rum och slängt trasiga leksaker, röjt på Agnes rum och skruvat ner skötbordet (en epok har gått i graven), tömt en byrå och flyttat ut den till uterummet, ugnsrostat rotfrukter och kokat rödbetor. Puh! Ledig dag var det ja...

Niclas kom hem lagom till att en bit rostas skulle läggas på grillen.

Energinnivån är på topp! Hoppas fixarlusten infinner sig imorgon också för då ska sommarkläderna gallras ut och jag ska till gymmet.



En liten höstinspirerad installation!

Lakan till bebissängar har sorterats ut till bättre behövande!

Agnes kommentar när jag skruvar bort skötbordet från hyllan: "Coooolt!" 

Dessutom utbrast hon "Paddla kanot!" när jag skulle knäppa på henne täckvästen. Haha! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att du sparat det underbara ,njutbara, vackara Blåvita påslakan med vårat klubbmärke på som jag köpte till Lovisa,om du inte har plats för så är det en självklar detalj som hör hemma på Kamratgården i Rampekärr.
Svärfar