14 juni 2012

Sommarlov

Idag gick Lovisa sin sista dag på dagis för den här terminen. Nu har hon ett långt och skönt sommarlov framför sig, ledigt i hela nio veckor! Efter sommaren är förhoppningsvis det gamla dagiset inflyttningsklart efter sanering och renovering.
Idag var också Lovisas sista dag på småbarnsavdelningen. Till hösten kommer hon få flytta upp till den gula avdelningen där de "stora" barnen går. Vad hände liksom? Min lilla tjej håller på att bli stor, i september fyller hon fyra år.

Och efter sommaren, i september, börjar jag jobba igen. Visserligen bara en dag i veckan, man ska ju inte slita ut sig...

Lovisa, juni 2011


 Juni 2010


 Juni 2009

När jag kollade igenom fotomapparna på datorn hittade jag fotot nedan som togs vid samma tillfälle som kortet ovan. Blev genast påmind över att morfar inte längre finns med oss. Oj vad jag saknar honom! Han var så snäll, verkligen världens snällaste. 



1 kommentar:

Mamma Ann sa...

Åh, verkligen! - världens bästa Arne!!